Zrušiť
Zobraziť všetky výsledky

Postup reklamácie tovaru

Tovar zakúpený v Sunnysofte môžete v prípade výrobnej chyby reklamovať jedným z uvedených spôsobov:

    Tovar starostlivo zabaľte, pripojte sprievodný list s popisom závady, kópiu nákupného dokladu a vaše kontaktné údaje.

    Adresa pre zaslanie alebo vrátenie tovaru:
    Sunnysoft s.r.o. - RMA
    Kovanecká 2390/1a
    190 00 Praha 9
    Česká republika

    Neposielajte balíky na firemnú adresu prostredníctvom služby Packeta medzi nami, ktorá je určená na posielanie medzi jednotlivcami a balíky, ktoré nebudú doručené po hodinách skladu, sa vrátia odosielateľovi ako nedoručené.

    Prosíme zákazníkov, aby tovar aj s pôvodným obalom (krabičkou, vreckom) pri vrátení zabalili do ešte jedného obalu (krabice, atď.), ktorý bude slúžiť ako obal prepravný. Originálny obal od tovaru (vrátane hnedých kartónových krabičiek napr. od batérií či príslušenstva k vysávačom) neslúži ako obal na prepravu zásielky. Na tieto obaly teda prosím nepíšte ani nelepte napr. štítky s adresou. Ďakujeme za pochopenie.

  • Balíček zadarmo odovzdajte na podacom mieste Packety ako spätnú zásielku s kódom "93921935 ".

Vrátenie tovaru v 14-dňovej lehote spotrebiteľom

Tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď došlo k odstúpeniu od tejto zmluvy, pošlite späť alebo ho odovzdajte na adrese:

Sunnysoft s.r.o. - vrátenie tovaru
Kovanecká 2390/1a
190 00 Praha 9
Česká republika

alebo balíček zadarmo odovzdajte na podacom mieste Packeta ako spätnú zásielku s kódom "93921935"

Neposielajte balíky na firemnú adresu prostredníctvom služby Packeta medzi nami, ktorá je určená na posielanie medzi jednotlivcami a balíky, ktoré nebudú doručené po hodinách skladu, sa vrátia odosielateľovi ako nedoručené.

Prosíme zákazníkov, aby tovar aj s pôvodným obalom (krabičkou, vreckom) pri vrátení zabalili do ešte jedného obalu (krabice, atď.), ktorý bude slúžiť ako obal prepravný. Originálny obal od tovaru (vrátane hnedých kartónových krabičiek napr. od batérií či príslušenstva k vysávačom) neslúži ako obal na prepravu zásielky. Na tieto obaly teda prosím nepíšte ani nelepte napr. štítky s adresou. Ďakujeme za pochopenie.

Niektorý tovar z nášho sortimentu nie je možné vrátiť do 14 dní, napr. z hygienických dôvodov. Prosím, neposielajte tento tovar.

Pre rýchlejšie spracovanie priložte vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý si môžete stiahnuť vo formáte PDF a MS WORD.


Záručné podmienky a reklamačný poriadok

  1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

    1. Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa ustanovení zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon") a vzťahuje sa na spotrebný tovar (ďalej len "Tovar"), u ktorého sú v záručnej dobe uplatňujú práva kupujúceho zo zodpovednosti za vady (ďalej len "Reklamácie").
    2. "Predávajúci" je obchodná spoločnosť Sunnysoft, s.r.o., so sídlom Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9; IČ: 25753215, zapísaná v obchodnom registri Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 67120.
    3. "Kupujúci" je subjekt, ktorý s Predávajúcim uzavrel zmluvu o kúpe Tovar.
    4. Kupujúci prevzatím Tovaru od Predávajúceho súhlasí s reklamačným poriadkom. V prípade zásielkového predaja sa prevzatím Tovaru rozumie okamih prevzatia Tovaru Kupujúcim od dopravcu.
  2. Záručné podmienky

    1. Záručná doba je stanovená zákonom, ak nie je pri Tovare výslovne predĺžená (napr. Doživotná záruka). Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia Tovaru Kupujúcim, tzn. dňom uvedeným na dodacom doklade alebo prevzatím Tovaru v prípade zásielkového predaja. Zákonná záruka pre spotrebiteľa je 24 mesiacov.
    2. Kupujúci má právo po dobu plynutia záručnej doby uplatniť práva zo zodpovednosti za vady veci (záruka) na Tovar, ktorý vykazuje vadu, ktorý bol zakúpený u Predávajúceho.
    3. V prípade, že tovar nie je označený sériovým číslom, je Kupujúci povinný preukázať nákup tovaru u predávajúceho. Kupujúci tak môže urobiť napríklad predložením nákupného dokladu, odkazom na číslo nákupného dokladu, odkazom na číslo objednávky a v prípade, že na nákupnom doklade bolo uvedené meno Kupujúceho, tak odkazom na miesto a dátum nákupu. V prípade opakovanej reklamácie odporúčame pre uľahčenie vybavenia reklamácie predložiť reklamačné protokoly, najmä ak bola reklamácia vybavená výmenou veci a alebo ak od nákupu ubehla doba dlhšia ako dĺžka záručnej doby.
    4. Záruka sa vzťahuje na chyby materiálu, funkčné chyby, chyby vzniknuté pri výrobe, montáži alebo inštalácii Tovar, vykonanej pracovníkmi Predávajúceho.
    5. Reklamácia nebude uznaná najmä z týchto dôvodov: Tovar s porušenými ochrannými pečaťami, informatívnymi nálepkami alebo sériovými číslami. Ďalej záruka nebude uznaná na chyby vzniknuté mechanickým poškodením Tovaru, elektrickým prepätím, poškodením používaním v prostredí ktoré nezodpovedá v niektorom parametri predpísanému prostrediu, neodbornou inštaláciou, zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o Tovar, ak bol Tovar alebo jeho časť poškodená počítačovým vírusom, ak sa závada prejavuje v kombinácii so softwarom, u ktorého nie je zákazník schopný doložiť legálny spôsob nadobudnutia, alebo použitím nesprávneho programového vybavenia či spotrebného materiálu, ak Tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami, prevedením nekvalifikovaného zásahu či zmenou parametrov, Tovar, ktorý bol upravovaný zákazníkom, pri chybne vykonanom upgrade BIOSu, firmware alebo ak Tovar bol poškodený prírodnými živlami alebo vyššou mocou ani na prípadné škôdy v dôsledku toho vzniknuté.
    6. Záruka sa nevzťahuje na opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým používaním.
    7. Za výber príslušenstva zodpovedá iba Kupujúci. V našich predajniach doporučujeme len vysoko kvalitné, otestované a osvedčené príslušenstvo (originálne k danej značke, tak i neoriginálne). Predávajúci neručí kupujúcemu za vady vzniknuté neopatrnou alebo inak nezodpovedajúcou manipuláciou zariadenia s príslušenstvom. Predávajúci odporúča v prípade nejasností alebo pocitu, že by mohlo príslušenstvo poškodiť zariadenie Kupujúceho, obrátiť sa na zákaznícku podporu Predávajúceho, kde bude dané príslušenstvo predvedené.
    8. Predávajúci nezodpovedá za vady, na ktoré bol Kupujúci v dobe uzatvárania zmluvy písomne upozornený (napr. Označením "použitý Tovar" na daňovom doklade). Ak ide o veci použité, nezodpovedá predávajúci za vady zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktoré mala vec pri prevzatí Kupujúcim.
    9. Predávajúci negarantuje plnú funkčnosť aplikačného softwaru vo verziách, ktoré nie sú vhodné (nie sú vytvorené) pre objednaný operačný systém. Za prípadné problémy spôsobené obmedzenou funkčnosťou aplikácií, ktoré túto podmienku nespĺňajú, nepreberá predávajúci žiadnu zodpovednosť.
    10. V prípade, že Tovar je software, vzťahuje sa záruka výhradne na fyzickú čitateľnosť médií (média nesmú byť poškriabané apod.). Okamihom odstránenia ochranných prostriedkov (fólie, pečate, otvorenie obálky a pod.) sa Kupujúci stáva oprávneným užívateľom.
    11. Žiadosť o prevode softwaru viazaného na ID zariadenia možno uplatniť len na základe krádeže či výmeny základnej dosky tohto zariadenia (oboje je potrebné doložiť policajným alebo servisným protokolom). Preregistráciu softwaru nie je možné uplatniť pri výmene či strate zariadenia.
    12. Tovar odovzdaný k reklamácii bude testovaný iba na závadu, ktorú Kupujúci vytkne.
    13. Pri odovzdaní reklamovaného Tovaru k oprave, je povinnosťou Kupujúceho zabezpečiť si vytvorenie zodpovedajúcej zálohy potrebných dát a zabrániť ich možnému zneužitiu alebo poškodeniu ak povaha Tovaru takéto konanie pripúšťa. Predávajúci neručí za prípadnú stratu, poškodenie či zneužitie dát, ktoré sú uložené na reklamovanom Tovare.
  3. Nadštandardná záruka od výrobcu

    1. Niektorí výrobcovia poskytujú na svoje výrobky dlhšiu záruku ako je záruka stanovená zákonom. V takomto prípade majiteľ výrobku uplatní túto rozšírenú záruku priamo u výrobcu.
  4. Vybavenie reklamácie

    1. Reklamáciu môže Kupujúci uplatniť priamo v autorizovanom servisnom stredisku (viď. Zoznam späť). Kupujúci môže reklamáciu uplatniť aj v mieste Predávajúceho odkiaľ Predávajúci reklamovaný Tovar ďalej prepošle do uvedeného autorizovaného servisu. Miestom pre uplatnenie reklamácie u Predávajúceho je adresa Sunnysoft s.r.o. - RMA, Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9, Česká republika.
    2. Kupujúci môže chybný Tovar odoslať Predávajúcemu na vlastné náklady prepravnou službou. V prípade oprávnenej reklamácie hradí predávajúci poštovné v primeranej výške. Zásielku je nutné odoslať na adresu: "Sunnysoft s.r.o. - RMA, Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9, Česká republika". Zásielka musí obsahovať reklamovaný tovar a sprievodný list obsahujúci popis chyby podľa čl. B.12, údaje nutné pre identifikáciu nákupu podľa čl. B.3 a dostatočné kontaktné údaje Kupujúceho (spiatočná adresa, tel. číslo, príp. e-mail). Tovar, ktorý bude zaslaný na náklady Predávajúceho nebude prijatý.
    3. Za situácie, kedy je potrebné tovar zaslať Predávajúcemu alebo servisnému stredisku, kupujúci vo vlastnom záujme vedie tak, aby bol tovar zabalený do vhodného a dostatočne chrániaceho obalového materiálu vyhovujúcemu nárokom prepravy krehkého Tovaru a to vrátane všetkého príslušenstva a označí zásielku príslušnými symbolmi.
    4. Prosíme zákazníkov, aby tovar aj s pôvodným obalom (krabičkou, vreckom) pri vrátení zabalili do ešte jedného obalu (krabice, atď.), ktorý bude slúžiť ako obal prepravný. Originálny obal od tovaru (vrátane hnedých kartónových krabičiek napr. od batérií či príslušenstva k vysávačom) neslúži ako obal na prepravu zásielky. Na tieto obaly teda prosím nepíšte ani nelepte napr. štítky s adresou. Ďakujeme za pochopenie.
    5. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, bude tovar opravený. Ak to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné, môže kupujúci požadovať výmenu veci za vec s rovnakými úžitkovými vlastnosťami od rovnakého výrobcu. V prípade, že už na trhu nie je dostupná vec s rovnakými úžitkovými vlastnosťami alebo od rovnakého výrobcu, môže predávajúci ponúknuť Kupujúcemu vec s podobnými úžitkovými vlastnosťami a alebo od iného výrobcu. Ak sa týka vada len súčasti veci, môže Kupujúci za rovnakých podmienok požadovať výmenu súčasti. V prípade, že takýto postup nie je možný, môže Kupujúci žiadať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť a Predávajúci vystaví Kupujúcemu dobropis.
    6. Ak ide o vadu, ktorú nie je možné odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne používať ako vec bez vady, má Kupujúci právo vec vymeniť. V prípade výmeny veci bude vec vymenená za vec s rovnakými úžitkovými vlastnosťami od rovnakého výrobcu. V prípade, že už na trhu nie je dostupná vec s rovnakými úžitkovými vlastnosťami alebo od rovnakého výrobcu, môže predávajúci ponúknuť Kupujúcemu vec s podobnými úžitkovými vlastnosťami alebo od iného výrobcu.
    7. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bez zbytočného odkladu v zákonnej lehote najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa Predávajúci s Kupujúcim nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty sa Kupujúcemu priznávajú rovnaké práva, ako by sa jednalo o neodstrániteľnú chybu.
    8. Predávajúci po riadnom vybavení reklamácie obvykle vyzve Kupujúceho k prevzatiu opraveného Tovar pomocou SMS, emailu alebo telefonickým hovorom (ak Kupujúci takéto údaje poskytne). Pokiaľ bol Tovar zaslaný prepravnou službou, bude Tovar zaslaný na adresu Kupujúceho alebo bude ponúknutý k osobnému prevzatiu na predajni Kovanecká 2390/1a, Praha 9. V prípade neprevzatia informácie o vybavení reklamácie sa predpokladá, že reklamácia je vybavená k prevzatiu na prevádzke Kovanecká 2390/1a, Praha 9 (pozri kontakty) kde sa kupujúci dostaví osobne. Doba trvania reklamácie platí od dňa prevzatia reklamovaného Tovar od Kupujúceho alebo od Kupujúcim povereného dopravcu do dňa vybavenia reklamácie alebo odovzdanie Predávajúcim prepravnej službe k doručenie.
    9. Po vybavení oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia Tovar v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou Tovar za nový, začne záručná doba plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie. Ak bola reklamácia vybavená výmenou, je ďalšia prípadná reklamácia považovaná za prvú reklamáciu Tovaru.
    10. V prípade nesúhlasu zákazníka s odhadom možných nákladov na pozáručnú opravu, predávajúci uhradí diagnostiku a dopravu podľa platného cenníka. Predávajúci je oprávnený nevyzdvihnutý tovar predať alebo zlikvidovať, ak si kupujúci tovar nevyzdvihne ani po upozornení predávajúcim (e-mailom alebo SMS) v dodatočne poskytnutej 30-dňovej lehote. Predávajúci je oprávnený započítať si náklady na uskladnenie, likvidáciu, náklady na neúspešné doručenie tovaru a iné náklady predávajúceho vzniknuté v dôsledku nedostatočnej súčinnosti zo strany kupujúceho v nevyhnutnom rozsahu s výnosom z predaja alebo ich požadovať a vymáhať od kupujúceho. Náklady na skladovanie za každý kalendárny deň nad rámec poskytnutej dodatočnej lehoty predstavujú 1 % z ceny tovaru.
    11. Tovar bude vydaný len na základe predloženia reklamačného protokolu.
    12. Všetky informácie o procese podávania sťažností získate na telefónnom čísle (+421) 222 20 59 52.
  5. Právo na vrátenie Tovaru a peňazí spotrebiteľovi

    1. Právo na vrátenie Tovar a peňazí spotrebiteľovi je zaručené podľa obchodných podmienok internetového obchodu Sunnysoft.
  6. Záverečné ustanovenia

    1. Tento reklamačný poriadok je k dispozícii v prevádzke Predávajúceho alebo ako dokument k stiahnutiu na www.sunnysoft.sk.
    2. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 1. 2. 2007. Zmeny reklamačného poriadku vyhradené.
    3. Neoddeliteľnú súčasť záručných podmienok tvoria záručné podmienky výrobcu.
.